60 st frågor till mig.......

1. Hur gammal är du om fem år? 46, men fyller 47.

2. Vem tillbringade minst två timmar med igår? Johanna och Mattis.

3. Hur lång är du? Ca 167 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Karate Kid, den nyaste.

5. Vem ringde du senast? Teresa.

6. Vem ringde dig senast? Teresa.

7. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Ringa.

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom är gifta och har varit det i 40+

9. När såg du senast din mamma? Igår, när jag var hem till mina föräldrar.

10. Vilken ögonfärg har du? Grönaktiga.

11. När vaknade du idag? Har vaknat i omgångar, men jag klev inte upp ur sängen förrens kl. 10.00.

12. Vilken är din favoritjulsång? Oj, kan inte välja. Finns så många.

13. Vilken är din favoritplats? Oj, svårt att välja. Finns så många.... ex vid en brygga på
Barken, med båten på sommaren och med skotern på vintern.... Finland, hos släkten....
Gotland.... mitt hem.... där mina nära och kära är..... vid havet, vid en sandstrand....
Stockholm på sommaren..... m.m

14. Vilken plats föredrar du minst? Finns många.... t ex vara själv i skogen.... överfyllda
turistställen..... stora köpcentran vid löningstillfällen..... eljusspåret här i byn (finns så många
lösa hundar där)... bland folk jag inte gillar ... m.m

15. Vad tror du att du befinner dig om tio år? Där jag är nu...

16. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret.

17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Skrattade igår åt mina kära brorsbarn...dom
säger och gör så mycket roliga saker.

18. Hur stor är din säng? En vanlig dubbelsäng.

19. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.

20. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover oftast bara med trosorna på mig.

21. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu har jag två stycken.

22. Hur många landskap har du bott i? Tre. Skåne, Västra Götaland och Dalarna.

23.Vilka städer har du bott i? Trelleborg, Mariestad och Smedjebacken.

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Vintern= skor och strumpor ute, strumpor
eller barfota inne. Sommaren= Utan strumpor i skor och inne barfota.
25. Är du social? Ja, men jag har inga problem att vara ensam om jag själv får välja det.

26. Vilken är din favoritglass? Pecannötkola.

27. Vilken är din favorit efterrätt? Äter så sällan efterrätter, så jag har ingen favorit.

28. Vad tycker du om kinamat? Det är GOTT!

29. Tycker du om kaffe? Japp, men jag är inte beroende av det....än.

30. Vad dricker du till frukost? Vatten.

31. Sover du på någon särskild sida? I sängen= Ja. Kroppsmässigt så ligger
jag på min vänstra sida pga av den onda högra axeln. Innan alla smärtor och
snarkapparater så föredrog jag att ligga på magen...nu kan jag inte det :(
32. Kan du spela poker? Ja, det kan jag... men mer än så är det inte.

33. Tycker du om att mysa/kela? Ja!

34. Är du en beroendemänniska? Det är jag säkert...eftersom jag är rökare
och är beroende av nikotin.....

35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej... men jag vet att
när jag gick i skolan så var det en tjej i parallelklassen som hade samma
födelsedag som jag.

36. Vill du ha barn? Jag har ju redan två stycken, och det räcker för mig.

37. Kan du några andra språk än svenska? Finska och engelska.

38. Har du någonsin åkt ambulans? Ja. En gång själv och en gång som medpassagerare.

39. Föredrar du havet eller bassängen? Havet.

40. Vad spenderar du helst pengar på? Hmmmm.... har inte så mycket pengar så att
jag kan välja vad jag vill spendera dom helst på....

41. Äger du dyrbara smycken? Nej!

42. Vilket är ditt favoritprogram på tv:n? Desperate Housewives, Antikrundan m.m

43. Kan du rulla med tungan? Öööööh...inget jag har provat.

44. Vem är den roligaste människan du känner? Ingen speciell...

45. Sover du med gosedjur? Nej.

46. Vad har du för ringsignal? En låt med gruppen Muse.

47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, något finns väl kvar.... tror jag.

48. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En plåtskrin.

49. Flirtar du mycket? Nej!

50. Kan du byta olja i bilen? Öööh, tror inte det. Har aldrig ens försökt.

51. Vilken var den senaste boken du läste? Det kommer jag inte ihåg.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej!

53. Läser du någon dagstidning? Läser några dagstidningar via nätet.

54. Prenumerar du på någon veckotidning? Nej, inte för tillfället.

55. Dansar du i bilen? Nej, verkligen inte. Finns bättre platser att dansa på.

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Antingen var det P4 eller Mix Megapol.

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kontonummer, pris och namn.
Johanna har budat på Tradera och vunnit olika bud, och som skulle betalas.

58. När var du i kyrkan senast? I själva kyrkan var jag sist på skolavslutningen, förra året.

59. Vem var din favoritlärare i högstadiet? Hmmm.... ingen speciell....det flesta
var ju "dryga"... som man tyckte då....

60. Hur länge har du campat i tält som längst? Oj, det är nog bara en eller två
nätter... på någon skolresa/utflykt.



Trackback
RSS 2.0