30 frågor om mig......

1. Vad lyssnar du på just nu? Ljudet från datorn och Mattias som sitter inne

i sitt rum och pratar med någon via ett nätspel.

 

 

2. Har du varit med i tidningen? Ja, det har jag.... flera gånger.... i min barn- och ungdom.
Sist jag var med i tidningen (vad jag vet) var när dom ställde frågan om vad jag tyckte

om den nya bron, över Kolbäcksån, vid Ovako.

 

 

3. Vad är det konstigaste du ätit?Hmmm... vet faktiskt inte om jag har ätit något "konstigt"?
Är lite kräsen av mig, vad det gäller mat......

 

 

4. Vem såg dig naken senast? Min sambo.

 

5. Vad är det för färg på din tandborste?Vit och grön.

 

6. Hur imponerar man på dig? Oj, svår fråga! Det finns väl mycket som kan

imponerar på mig....bl a:
När någon gör något positivt/bra, som man inte förväntar sig.

När någon visar sin "dolda" talang eller färdighet.

Osjälviska och hjälpsamma människor, som ej förväntar sig något tillbaka.
Ärliga människor som vågar stå för sin åsikt, även när det "stormar omkring dom".

 

 

7. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Oftast ingen…

 

8. Har du någon piercing?Ja, tre hål i öronen.

 

 

9. Civilstånd?Sambo.

 

 

10. Är du fåfäng? Nej, det tycker jag väl inte.....


 

11.  Ångrar du någonting du gjort? Det gör jag säkert och jag ångrar säkert

saker jag inte har gjort.
Men jag föröker att inte tänka på sånt.... gjort är gjort!

 

 

 

12. Vilket är ditt drömjobb? Vet faktiskt inte, men jag skulle vilja ha något kreativt

jobb...där man skapar något...typ.

 

13. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Ja, det finns det väl..... resa....renovera huset....köpa olika saker och ting....hälsa på släkten

i Finland oftare.... och en massa annat.

 

 

14. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? När jag bodde hemma

(hos föräldrarna) hade jag ett akvarium med fiskar...sen
hade vi en katt, ett tag, och till sist hade vi en hund.

Och när jag bodde för mig själv hade jag en katt ett litet tag.

 

 

 

15. Svär du ofta? Ja, det gör jag.... tyvärr.

 

16. Sverige när det är som bäst?På sommaren!

 

 

17. Kan du åka slalom? Kan och kan.... det är inget jag gör, men jag har åkt

några gånger i mitt liv... och det med livet i behåll och utan brutna ben.

 

 

18. Vad har du ätit i dag?5 st Modifast shakes.

 

19. Vad har du för utbildning? Två-årig gymnasieutbildning, Distribution och Kontor.

 

 

20. Vilken är din bästa egenskap? Snäll.

 

21. Vilken är din sämsta egenskap? För snäll ibland.

 

22. Nämn två historiska personer som intresserar dig?Hmmmm.... kan inte ange

någon speciell...finns många intressant personer från historien.

 

 

23. Saknar du något? Ja, många!

 

24. Är det viktigt att fira födelsedagar? Förr var de det.... men sen några

år tillbaka är det inte lika viktigt, för min del.

 

25. Vad gör dig ledsen? Det finns väl mycket som gör mig ledsen.... döden....

när någon är ledsen....hjälplöshet.....grymhet.... respektlöshet.....m.m

 

 

26. Vad gör dig glad? Mina barn och min familj..... när folk omkring mig mår

bra och är glada.... skrattande barn.... vänner och arbetskamrater.....

överraskningar.....

 

 

27. Har du varit gift eller förlovad?Förlovad en gång.

 

28. Vad ska du göra i helgen? Ingen aning.... inget planerat....ännu.

 

 

29. Vad har du för laster? Rökning, det är min största last.

 

 

30. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?Fortsätta att sitta här vid

datorn.... tror jag.

 

 

Trackback
RSS 2.0