1:a "Loppis-utlottningen"........



Här kommer min 1:a utlottning.

Det är olika kylskåpsmagneter. Vissa har setat uppe på mitt kylskåp och
vissa är alldeles nya.

Det stora ansiktet är en kapsylöppnare.
De två ramarna kan man sätta in egna foton.

Vill du vara med på utlottningen, så lämna en kommentar här.
Lämna även e-mail adressen så att jag kan få kontakt med dig, ifall
det är du som vinner.
E-mail adressen publiceras inte!

Söndag den 4 september kommer jag att ha dragning.

Lycka till!




Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej,

jag tävlar om dina saker. Kanske jag vill bli lycklig och vinnar en del.

Gratulationer till din födelsedag i efterskott!



Ha det bra!

Sabine

2011-08-31 @ 15:11:25
Postat av: Jaana

Sabine: Tack!



Va roligt att du vill vara med på utlottningen!



Kram!

2011-08-31 @ 19:09:43
Postat av: just me

jag är med!

2011-09-01 @ 11:08:00
Postat av: Jaana

just me: Okej. Roligt att du vill vara med!



Kram!

2011-09-01 @ 12:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0