Stackars, stackars Usain Bolt........



Jag skulle titta på herrarnas VM-final i 100-meter.
Jag ville se Usain Bolt glänsa..... vinna överlägset finalen.
Han är ju bäst!!!

Vad händer!?

Bolt tjuvstartar!!!
Och dom har ändrat reglerna, så man åker ut vid första tjuvstarten!!!!
Neeeeeeeej!!!!
Det är inte sant!!!!

Fyyyy, va tråkigt!

Jag kan ju säga att 100-meters finalen blev inte detsamma....varken
för mig eller för dom som satt i publiken.
Usch, vilken besvikelse!

Och jag tycker så synd om Usain Bolt!!!

Jag tycker dom ha kunnat haft kvar den gamla regeln om att man
åker ur tävlingen först efter två tjuvstarter.

Undra hur det känns för han som vann (en jamaicare, kommer ej
ihåg namnet) ?
Kan han glädjas på riktigt över sin guldmedalj?
Den som bevisar att han är världsbäst..... när han vet att han är ju
egentligen inte världsbäst.....utan nu "råkade" bli det för att den
världsbästa åkte ur självaste finalen!?!?!?!

Suck....nu är det som det är! Och jag tycker förbannat synd om
Usain Bolt!!!!! Stackarn!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0