Vem besöker mig här????........

Nu är jag lite "besviken" på er bloggläsare.....

Här om dagen gjorde jag ett inlägg med några frågor till er.
För jag är ju nyfiken på vilka som kan tänkas läsa min blogg.
Men ingen har kommenterat dom!

Hmmmm....är det frågorna ni är "rädda" för?
Eller vad?????

Strunta i frågorna och lämna bara en liten kommentar, så jag
får se vem du är.
Så farligt kan det väl ändå inte vara?????

Du kan ju vara anonym, men ändock kalla dig för något.......

Vissa av er bloggläsare vet jag redan om, men det är många
av er besökare som jag inte vet vilka ni är.

Visst, det är ju frivilligt att kommentera inlägg....och visst, har man
en öppen blogg så kan ju vem som helst läsa den.
Och självklart tycker jag det är roligt att det finns dom som gillar
att titta in här på min blogg.

Men ändock..... så vore det ju himla roligt för mig att få veta
vem som besöker min blogg.
Det förstår ni väl!?

Så bjud nu lite på er själva och lämna en liten eller lång kommentar här.




Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej Jaana,

vara inte besviken. Jag är din trognaste bloggläsar och jag har inte lämnat dig.

Jag vill svara pa dina fragor:

1.Hur du vet jag hittade din blogg när jag sökte efter bilder fran Joakim Nätterquist.

2.Jag bloggar inte, men jag har bloggat med min elever i skolan hela ar.

3.Vi har aldrig setts eftersom jag bor i Tyskland.

4. Jag har läst din blogg sen September 2010 varje dag, men nu jag har varit till min mor till besök och hon har inte dator.

5.Jag gillar vad du skrivar om din liv och om din familj. Jag tycker om din bilder fran Sverige.



Kram

Sabine

2011-08-21 @ 16:52:20
Postat av: Jaana

Sabine: Åh, tack så mycket för din kommentar och att du svarade på frågorna! =) Va GLAD jag blev!!!



Kram!

2011-08-21 @ 19:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0