Barn överallt........

Här på kvällskvisten var jag hem till familjen Mattsson.
Där var det livat värre.

Dom hade redan besök. Det var en kompis till Johanna och
hennes två små barn.

Det var barn överallt!!!
Och ingen av barnen var stilla eller tystlåtna av sig.
Så gissa om det var high life där?!?!

Och inte nog med det!
Dom var även hundvakter, åt en stor svart hund.
Och självklart så drogs hunden till mig, som är hundrädd.

Så idag fick mina nerver visa vad dom går för.....hahahhaaa.

Trots hund och duracell kaniner till barn, så var det ett trevligt besök.
Men visst, jag är helt slut i huvudet nu..... av allt ljud och rörelse.
Då är det skönt att komma hem till lugnet.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0