"Blek" mat idag......

Suck.... är det inte det ena, så är det det andra.

Idag fick jag lov att stanna hemma från jobbet, helt.
Jag måste ha en toa när mig..... så att säga.

Igår kväll började min mage att balla ur..... och i det stadiet
är det fortfarande..... suck.

Vet ej vad det är som är orsaken denna gång....kan vara stress, oro,
något jag har ätit, oregelbunden ätning (hoppat över måltider)....osv....
men ärligt talat så orkar jag inte bry mig.
Nu är det ju som det är.....

Magen pumpar magsyra för fullt och jag måste försöka
dämpa det.... genom att äta ofta och lite..... "blek" mat.
Så hittills har jag ätit havregrynsgröt och A-fil.
Snart är det dags att äta igen....för jag känner att det är för mycket
magsyra i magen..... suck.

Så det blir till att äta lite havregrynsgröt igen......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0