Dragit i handbromsen......

Imorse var det dags igen att dra i handbromsen.

Efter ännu en sömnfattig natt, kände jag att jag orkar inte pressa mig
själv hela tiden till att orka....till det jag egentligen inte orkar.
Jag hade tänkt pressa mig själv till att åka och jobba idag och sen ta
ledig på torsdag och fredag. Men nej, jag kände att nu fick det räcka!

Jag pressar ju inte mig själv för min egen skull.... inte i det här stadiet i alla fall.
Så varför pressa sig själv för någon/några andras skull????
Det är ju så urbotat dumt!!!!
Ingen står och bugar/niger och tackar en för att man kämpar på...... INGEN!

Självklart tycker jag det är skit tråkigt att vara i en svacka igen....med
mer smärta och lite sömn...... jag önskar ju att slippa allt det där och få leva
och vara som normalt.... orka/kunna jobba heltid.....orka/kunna göra ALLA
hushållssysslor.....orka/kunna vara gladare och piggare.....osv.

Men, men.............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0