Fina i håret, men en skitig bil........

På eftermiddagen fick jag agera som en privatchaufför.
Jag var och hämtade mina föräldrar och deras resesällskap från
bussen.....som kom från Stockholm med kryssningsresenärer.
Dom har varit till Tallin.

Idag var jag och Johanna in i den nya butiken Dalkulla och tittade.....
och vi köpte även en del saker.
Men hon hade ingen kortläsare, och jag hade inga kontanter på mig, så
vi fick lägga undan sakerna och komma tillbaka imorgon och "lösa ut" dom.
Hann ej göra det idag, eftersom jag och Johanna även var på väg till frissan.

"Våran" frissa finns utanför samhället (hemma hos henne).
Vägen hem till henne är inte den bästa.....dom håller ju på och gräver och fixar till den.
Den var inte lika hålig och guppig som förra gången, men den var lerig.
Så nu ser våran bil ut som om jag har varit ute och åkt i ett potatisland...... suck.

Men jag och Johanna blev fina i håret med ny fräsch färg och frisyrerna blev justerade
med klippning. I Johannas fall blev det bara lite toppning..... och jag fick av mig min
"pälsmössa"...... med att nästan halva hårmängden klipptes och skars bort.
Skööööönt!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0