Jobbig dag......

Usch, idag har det varit en jobbig och kämpig dag.

Vaknade till väckarklockan och jag kände mig inte ett dugg utvilad.
Jag var jättetrött! Och ändå gick jag och la mig i tid, igår kväll.....

Sen hade jag jätteont i min vänstra axel, mer än vanligt.
Och inte blev smärtan bättre, tvärom, när jag var "tvungen" att sätta
på mig behån. Axelbandet gjorde att smärtan blev värre.
Ja, det har känts som om jag har haft en tio kilos järnspett tryckandes mot axeln.

På jobbet hade jag svårt att koncentrera mig....jag var ju så trött...och
när man har en helvetisk smärta så vill man ju bara få vara ifred....man
orkar ju knappt med sig själv ju......

På eftermiddagen var jag iväg på bassängträningen.
Men det blev inte så mycket gjort....för de flesta axelövningar kunde jag inte
göra pga smärtan. Men jag gjorde det jag kunde och sen resten av tiden gick jag
fram och tillbaka i vattnet.....typ promenerade.....

När jag kom hem åkte behån av direkt och sen satte jag mig i soffan och
försökte slappna av i axlarna.... och det lyckades jag väl med....för jag somnade.

Är fortfarande trött, så det blir en tidig kväll för mig.
Jag har fortfarande jävligt ont, så jag bävar mig för att jag inte ska få sova
ordentligt inatt.....igen.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0