Kämpar mot tröttheten.......

Sitter fortfarande vaken och väntar på att Johanna och Hasse
ska komma hem.

Mina ögon är sååååå grusiga och ögonlocken väger bly.
Jag tror till och med att ögonen går i kors på mig, av trötthet.
Men jag SKA hålla mig vaken tills jag har hela familjen samlad igen.

Har messat med Johanna nyss.
Dom är snart hemma.
Dom hade passerat Fagersta för ett litet tag sen.

Åh, vad skönt att få hem dom snart, så man "får" gå och lägga sig sen.

Jag har varit lite orolig sen dom åkte från Stockholm...... ja, ni vet, det
där jag skrev om tidigare.....halkan och alla dårar som finns på vägarna....och
för att inte tala om alla djur som envisas att gå över vägen......eller uppehålla sig på den....

Jag kommer att somna på en gång när jag har lagt ner huvudet på kudden.....ja, om
jag ens hinner komma så långt....hahahhahaaaa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0