Ledig.......

Är ledig nu, fram till julaftonen.
Sköööönt!!!

Egentligen skulle jag ha jobbat idag, men jag har sovit dåligt
inatt och vaknade till en huvudvärk.
Så då blev det att jag tog ledigt från och med idag....

Jag har inga planer för idag....bara ta det lugnt.
Ja, jag ska väl försöka hitta lite ork och insperation till att dona
och greja här hemma.
Jag har redan börjat i köket.... med att diska och plocka undan på
bänkar och bord.

Av någon anledning så samlas det alltid en massa saker på köksbordet
och på köksbänkarna.... saker som inte ska vara där.
Ja, förresten.... i vilket rum gör det inte det???
Det finns alltid saker på fel plats här hemma.....suck....och dubbel suck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0