Svårt att "komma igång".......

Förmiddagen har varit lugn här hemma.
För min egen del är det så skönt att börja dagen i lugn och ro....
eller rättare sagt så har jag lite svårt att "komma igång" när jag
är så trött och när jag vet att jag kan få vara det.
Jag har till exempel inte duschat än, och klätt på mig.

Idag är det ju Hasses födelsedag, och då har han valt en maträtt.
Det blev tacos till lunchen..... och det blir nog tacos till
kvällsmaten också.... för vi gjorde så mycket av det.

Alla åt sig proppmätta, så nu är det lite av paltkoma här hemma.
Så jag misstänker att den lugna lördagen fortsätter i samma stil....
ett tag till i alla fall.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0