Trött på julkorten.......

Fick nyss en kommentar av Hasse:

- Åh, du och dina julkort!
Jag börjar tröttna på dom!
Det är ju bara julkort på din blogg och har varit så i en månad snart!

Hahhahaaaaa......

Ja, jag tycker om gamla vykort.
Och julkort finns det ju så mycket av.

Sen har ju jag nippran på att kategorisera vykorten.....
ja, i olika teman..... och då blir det ju mycket kort att visa.....

Ja, och värre blir det de här sista dagarna på julen....då kommer jag
att publicera många inlägg med bara julkort.

Sen om det gillas eller inte, av er bloggläsare.....ja, det vet jag ju inte*?

Vad tycker ni?
Är det tråkigt med så mycket inlägg med julkort????
Kommentera gärna......roligt att höra era åsikter....oavsett vad ni tycker.




Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Jag tycker det är ganska kul, en del vykort är ju så fina. Men det viktigaste är ju att du tycker att det är kul eftersom du bloggar för din egen skull (som jag ju har påpekat MÅNGA gånger tidigare)



Jag älskar dig!

2011-12-21 @ 23:14:11
Postat av: Jaana

Johannaaa: Ja, jag vet....du har sagt det ett antal gånger....och du har rätt.... jag bloggar ju för att jag tycker det är roligt och jag gör ju som jag vill :)



Kram!

2011-12-22 @ 09:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0