Trött......

Natten blev som jag bävade mig för igår kväll....rätt så hackad
och malen vad det gäller sömnen.

Så jag har varit jättetrött på jobbet, men idag lyckades jag i alla fall
hitta lite ork och koncentration till att jobba.

Axeln värker fortfarande, mer än vanligt, men idag har det i alla fall
inte känts som om jag har ett järnspett tyngandes över den....än.

När jag kom hem från jobbet, var det soffan som gällde.
Visste att jag skulle somna, men jag hann titta lite på reprisen av "Skavlan"
innan John Blund gjorde sitt jobb.

Jag har kunnat sova längre, om inte det var så att några i min familj
väckte mig.....genom att ställa hundra frågor till mig....om allt och inget.

Så nu är det bara att försöka hålla sig vaken resten av dagen.
Jag har lite olika "uppdrag" inplanerade för eftermiddagen och kvällningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0