Tröttande aktiviteter.......

Idag har jag varit på bassängträning och det känns....både
i kroppen och knoppen. Är jättetrött och mörbultad!

Sen har jag även varit iväg på en härlig och skön fotvård.
Så nu är mina fötter lika lena som små bäbisrumpor.

Jag tycker det är så skönt och lyxigt att skämma bort mig själv
med regelbunden fotvård....oavsett om jag behöver det eller inte.
För jag bara äääälskar när man pillar och håller på med mina fötter.
Jag njuter och blir så avslappnad av det.
Idag höll jag på att somna under fotvården..... jag var ju så trött redan innan jag
kom dit....och ännu tröttare blev jag under behandlingens gång.

Så jag känner att det blir en tidig kväll för min del.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0