Fjärde advent......

Idag har jag en sån där tröttdag igen.
Jag är super trött och vill bara sova.
Kroppen är alldeles matt och orkeslös.
SUCK!

Men på eftermiddagen var det bara att hoppa in i duschen
och fixa iordning sig.

Jag var ju så duktig och skrev mina julkort i god tid.
Men där emot var jag inte lika duktig på att köpa frimärken i tid.
Så idag var jag tvungen att åka iväg och köpa en bunt frimärken
och posta alla julkorten.

Kom även på att vi ska ju ha julknytis på jobbet imorgon.
Så jag och Hasse åkte till Coop på Lyviksberget.
Där handlade jag min del till julknytiset, frimärken och sen passade
vi självklart på att handla lite till oss själva.

Idag har det ju varit lite av ett busväder, med blåst och rugg.
Inget bra uteväder, enligt mig.
Då har Mattias trivts ute istället!
Han har varit ute nästan hela dagen och åkt bob, spelat bandy
och "lekt i snön".





Ikväll blir det en svensk fars, "Otroligt het".
Den går på sjuan klockan 20.00.

Det ska bli roligt att titta på den.
För jag, Hasse, Teresa och Björn var till Stockholm och tittade på just
denna pjäs år 2009. Den var bra, och vi fick skratta gott.




Kommentarer
Postat av: Teresa

2009!!!?? Ohh my god vad tiden går fort....



Ja den var rrriktigt bra ! :o)

Ska kika jag med .

kramkram

<3

2011-12-18 @ 19:43:01
Postat av: Jaana

Teresa: Ja, enligt tv-programs tablån var den inspelad 2009, så jag antar att det var då vi var dit???



Kram!

2011-12-18 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0