Födelsedagsfika hos Johanna.......

Anettes dotter Johanna fyller år idag.
Så mot kvällningen var jag, "min Johanna" och Anette hem till
födelsedagsbarnet och fikade och grattade henne.




Av mig och Johanna fick Johanna en tavla som vi hade köpt på "Butik Dalkulla".
Martin spikade upp den på en gång.... och den prydde sin plats på väggen.




Som vanligt var det full rulle på barnen.
Jag vet inte hur många kort jag försökte ta på dom....men det är inte det lättaste.
Dom små rackarna är ju inte stilla i många sekunder.....hahhahaaaa.
Eller så tittar dom åt "fel" håll precis när jag knäpper kortet.....suck.
Så av alla kort jag tog idag, blev det här de bästa på var och en......

Efter ca två timmar bland de små energiska barnen, var det skönt att komma
hem igen...... till lugnet....hahhahahhaaaa.

Puuuuhhh....jag skulle aldrig orka med "smått" igen.
Jag har gjort mitt!
Och det känns väldigt skönt att ha det bakom sig.
Visserligen hade man ju en annan sorts energi och ork när man var yngre, än vad man
har idag..... i 40-års åldern..... eller så har man helt enkelt hunnit bli för bekväm av sig?.....
Ja, i alla fall jag!



Trackback
RSS 2.0