Märkt för livet......

Idag på jobbet, på frukosten, hade Anette gjort räksmörgåsar till oss i "gänget".....
och hon hade slagit på stort och gjort två smörgåsar var!
Vilken lyxig frukost!!! Och gott var det!!!

Efter jobbet satte jag mig i soffan och slötittade på "Den ofrivillige golfaren".
Men jag hann inte se så mycket förrens jag somnade..... och det var
väl det som var meningen....att vila.
Men jag är så trött nuförtiden, så när jag ska vila så somnar jag jämt.

På eftermiddagen åkte jag och Hasse till Coop på Lyviksberget
och handlade maten tills imorgon.....och lite annat som fattades i
skafferiet och kylskåpet.

Johanna passade på att åka med oss till Ludvika.
Hon skulle till Jimmy och tatuera sig.




Det här är hennes tatueringar...... insidans av handleden blev det två fågelfötter.
Och på handen blev det skytte märke.

Nu kanske ni undrar hur hon kom på dessa motiv?
Ja, skytten kommer ju av att hon är född i det tecknet.
Fågelfötterna.....för att göra historian kort.....har Paul McCartney ritat.
Och Johannas tatueringar ska ha en betydelse/mening för henne.

Det är inga motiv som jag skulle ha valt att tatuera mig med..... men jag tycker
ändå att tatueringarna är coola och "speciella".
Dom passar Johanna!



Trackback
RSS 2.0