Bjuden på frukost......

Vad har hänt i dag då????

Ja, jag har jobbat.
Och på jobbet idag blev jag och några till bjudna på frukost.
Anette hade med sig nybakat, färskt och gott bröd.
En av hennes vänner hade bakat dom.
Till brödet hade hon även med sig mjukost med bacon- och pepparsmak,
och skivad färsk gurka.

Mmmm...det var så gott!!! Och det var trevligt och mysigt att
frukostera så där tillsammans...och äta "tillsammans".
Ja, vi sitter väl tillsammans annars också...men då äter alla
olika (det dom har med sig) och vissa tar bara en slät kopp kaffe.

Efter jobbet var jag in till Ludvika city och handlade födelsedagspresent
och lilla "Mollan" som fyller 3 år på lördag.
Puuuh, skönt att ha det gjort!!!

Efter handlingen hämtade jag upp Johanna från en annan del av cityn.
Sen åkte vi hem.

Ja, sen har jag bara varit hemma.....

Ja, det var min dag, idag, i grova drag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0