Dåligt.....



Jag och Hasse har tittat på kvällens uttagning till Melodifestivalen.

Vi är besvikna!!!

Vilka dåliga låtar...enligt oss då.

Den enda låten som både jag och Hasse tyckte var värd att
komma till finalen, var Sannas låt.

De andra låtarna var inget...för oss i alla fall.

Tänk om man hade kostat på sig en biljett till kvällens show?
Fyyy faaan, vad besviken jag skulle ha varit då.
Då skulle jag ha sagt att jag fick ingen valuta för pengarna...att
det skulle ha varit helt bortkastade pengar.....

Jag orkade inte ens titta färdigt på programmet....ja, det sista
efter att Sanna blev klar för finalen.

Jag har lika gärna kunnat kollat på något annat än
kvällens uttagning.... vad som helst har varit bättre....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0