Notis om min dag.....

Usch, idag har det varit kallt....brrrr.

Sånna här dagar är det tur att man har ett jobb inomhus.
Värre är det för min sambo som har ett utomhus jobb.

Idag var det en rätt så "vanlig" dag på jobbet...mer eller mindre.

När jag slutade jobbet, åkte jag till Dr Jens och fick
mig en omgång av hans nålar. Inte roligt....

Sen har jag bara varit hemma....ja, förutom en snabb körtur.
Jag skjutsade Anette till ett av hennes barnbarns kalas.

Sen har vi haft besök av morsan min.

Jaa-a...det var väl det hela...i grova drag....




Kommentarer
Postat av: Eva Karlström

Hej! Jag kan aldrig få nog av Dina vykort. Helt underbara. Det inspirerar mej att sy med sidenban vissa av motiven.Kolla "Kreativt Broderi" så förstår Du vad jag menar. Du får aldrig sluta lägga ut kort.

Hälsningar

Eva

2011-02-16 @ 09:48:50
Postat av: Jaana

Eva Karlström: Va roligt att du tycker om att titta på vykorten!

Jag lovar, det kommer mer vykort =)

Nu ska jag kolla in dina broderier.



Kram!

2011-02-16 @ 13:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0