Paus......

Är fortfarande krasslig, men jag åkte och jobbade ändå.
Och det gick väl si och så.
Mest var det väl att mitt humör inte var den bästa idag.....
jag var väldigt lättirriterad och inte lika trevlig och pratig av mig....

Efter jobbet hade jag en härlig timmes fotvård.
Alltid lika skönt och härligt!

Efter fotvården hann jag hem en snabbis, innan det var
dags för mig att bege mig till vävningen.
Men idag var det inte med så "glada" steg som jag gick
in i vävlokalen.

Jag har nämligen bestämt mig för att ta en liten paus i vävningen.
Det tar helt enkelt emot för mig att väva, eftersom jag får ännu mer
ont i axlarna i några dagar.
Smärtan jag redan har, dagligen, räcker gott och väl.... den
är nog jobbig ändå.

Men eftersom jag tycker om att väva, så vill jag ju inte sluta helt.
Då kanske jag ångrar mig.....

Nä, då är det bättre att ta en paus och hoppas på att axlarna
blir bättre.... och man hinner tänka efter ordentligt.... vad man vill
eller vad som är bäst....osv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0