Semesterdag......

Idag "lyxade" jag till med att ta en semesterdag....så där
hastigt och lustigt.

Tanken var att jag ev. skulle städa och dona här hemma.
Sånt där som man inte hinner eller har lust med på
vardagarna, när man kommer hem från jobbet....eller
"slösa" bort en helgdag....då man kan göra så mycket annat roligt...
med resten av den lediga familjen.

Men än har jag inte börjat med något.
Är lite trött. Natten var inte så rofylld....har så ont i min
högra axel...och lite värre kanske det även blev efter
Dr Jens "Woodomis" i onsdags......

Men, blir det inget donande idag, så finns ju allt "trök" kvar
till någon annan dag....suck....tyvärr.... och säkert har det tillkommit
ännu fler "trök" grejer att ta itu med.
Inget försvinner ju utav sig självt...... hur man än önskar sig det.




Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag gjorde som dig...hastigt och lustigt en semesternatt på lördag...det tycker jag vi gjorde helt rätt i!!!

=)

2011-02-04 @ 13:06:50
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jaana

ejmis: Ja, ibland behöver man lite oplanerad ledighet...bara så där =)



Kram!

2011-02-04 @ 13:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0