Snälla Anette......

Så var halva arbetsveckan gjord!
Lönesystemet krånglade även idag....suck.

Efter jobbet, kl. 16.30, var jag och Johanna till frissan.
Båda två blev klippta och fick ny färg i kalufserna.
Åååh, vad skönt det var att bli av med lite barr.....

Igår glömde jag min matlåda hemma.
Då var Anette så snäll och delade med sig av sin matlåda.
Det var köttfärslimpa, potatis, sås och kokta morötter och ärtor.
Mmmm....det var gott!

Idag kom jag ihåg att ta med mig min matlåda.
Och idag hade även Anette gjort en extra matlåda till mig.
Va gullig och snäll hon är!!!

Så jag tog hennes matlåda och så sparade jag min tills i morgon.
Hon hade gjort stekt potatis med massa lök i och sen stekt korv och ägg.
Ååh, det var så gott!
Det var länge sen som jag åt stekt potatis med lök i och stekt ägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0