Sömngångare......

Imorse när väckarklockan ringde var jag TRÖTT!
Natten hade inte varit god....jag sov väldigt lite pga
av min förbannade axel.
Just nu värker den mer än vanligt....och sen har även
smärtan spridit sig ner i armen och ut på skuldran.

Hur som helst, så insåg jag imorse att jag inte hade
dom bästa förutsättningar för att åka och jobba.
Trött, huvudvärk och värk i högra armpartiet.
Så till sist bestämde jag mig för att vara hemma idag.
Och det gjorde jag nog helt rätt i!

Efter att jag hade ringt chefen och meddelat min frånvaro,
gick jag och la mig igen....men det blev inte så mycket sömn.

Så jag kan tänka mig att denna dagen blir en riktig
slödag.....och att jag kommer att somna till lite då och då...
och att jag nog kan identifiera mig med namnet "sömngångare"......

Kvällens vävpass får jag hoppa över idag.... tyvärr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0