Besöksturne.....

Kom hem för ett tag sen.
Jag har varit ute på en besöksturne.

Först var jag hem till brorsan och dom.
Där blev det fika och gissa gåtor.
Det var Nellie som ville att vi skulle gissa på hennes
gåtor och sen fick även jag och Lina hitta på
några gåtor.

Efter det så var jag hem till Teresa.
Där blev det, som vanligt, en massa prat om allt och inget.

Hasse är på jobbet. Han gör ett 12-timmars skift, mellan
kl. 16.00 - 04.00.

Mattias har två kompisar inne hos sig. Dom har varit här
hela dagen. Men jag ska snart skicka hem dom, om dom
fortfarande är kvar här.
Mattias har läxor att göra och sen ska han även hinna
duscha innan det är läggdags.... men misstänker att det kommer
att bli lite svårt att få honom i säng, i tid.

Johanna då?
Jaaa-a....hon är fyllsjuk idag...och det rejält.
Stackarn....eller ja, det är ju faktiskt självförvållat... men ändå.
Det är väl aldrig roligt att vara klen, så där dagen efter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0