Ej utanför dörren......

Idag har vi alla bara varit hemma.
Den enda som har varit utanför dörren är Hasse.
Han var för ett tag sen ut och skottade.

Vi har haft besök av Teresa i någon timme.
Hon gick nyss.

Resten av dagen kommer nog att gå i samma stuk som
dagen hittills.

Det enda jag har planerat in är att jag ska göra varma mackor
till kvällsmat. Det blir med köttfärs,tomat, paprika och vitlöksost.
Och till det kommer jag att göra en sallad.

Sen klockan 20.00 på TV4 är det ju Göta Kanal 3 filmen.
Jag minns inte att jag skulle ha sett den förut, så
då ska jag kolla på den....om den inte är allt för dålig...eller
att jag helt plötsligt kommer ihåg att jag faktiskt har sett den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0