Fikabröd och kaffe......

Idag gjorde jag bara halvdag på jobbet.
För på eftermiddagen skulle jag till Skönvikt.
Sen jag slutade med dieten, så har jag hittills gått upp 2,5 kg.

Hasse var med mig idag, som sällskap och chaufför.





Efter Skönvikt åkte vi till Annas Hembageri och Cafe.
Skulle in där och köpa fikabröd, som jag skulle ha med mig hem till brorsan och dom.
Köpte även med mig tre stycken bröd....färskt.
Ostfranska, Schweizerbröd med parmensanost och siktkaka blev det.





Väl där inne såg man ju allt gott i gott, gott....som dom  hade.
Så JA, jag kunde inte motstå frestelsen!
Vi tog oss en varsin kopp kaffe och jag tog även en färsk och god Budapestbakelse.
Mmmm....den var GOD!





Sen åkte vi hem till brorsan och dom.
Där fick vi smaka på en sorts Caffe Latte, som dom gjorde i deras nya "Tassimo".
Kaffet smakade väldigt gräddigt, enligt mig.
Visst, den gick att dricka, men inte mer än en kopp....knappt det.
Hasse gillade däremot inte kaffet.



Trackback
RSS 2.0