Fritidsgård eller?.........

Idag var jag tillbaka på jobbet igen.
Rätt så skönt att få komma in i de "vanliga rutinerna" igen....jobba......
umgås med jobbarkompisar.
Fast på eftermiddagen försvann min insperation till att jobba....
rätt så "vanlig" åkomma på en fredagseftermiddag.

När jag kom hem så hade Mattias två kompisar i sitt rum.
Just nu har han fem kompisar i sitt rum!
Ibland känns det som om vi har någon sorts fritidsgård här hemma.
Men förhoppningsvis försvinner dom snart, till Bergakul.
Då får man lite lugn och ro.
Just nu är det ett jävla tjatter och oväsen där inne....dryyyygt
att behöva lyssna på det.... i längden.

Johanna är för tillfället i Borlänge och i Kupolen och shoppar
med en kompis.
Känner jag Johanna rätt, så kommer hon INTE tomhänt hem.

Själv väntar jag på att klockan ska bli 20.00, så jag
får titta på "Let´s Dance".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0