IKEA......

Väckarklockan funkar, för jag vaknade till den i morse.

Idag gjorde jag bara ½-dag på jobbet.
Skönt att sluta tidigare.

Och skönt ska det blir med lite ledighet.......i fyra dagar.
Jag har inte planerat något särskilt då.
Hmmm....kanske lite städning....någon dag......

Johanna, Hasse och morsan är till Västerås idag.
Dom åkte efter lunchtid.
Johanna ville till IKEA och handla några hyllor och lampor.
Och säkert så blir det mer saker som hon har "fyndat".
Själv var jag ingen sugen att åka iväg....för plånboken är inte
så tjock, för tillfället. Julen och Nyåret har tärt ordentligt på plånboken.
Visst, man kan ju följa med ändå och gå runt och titta på allt.
Men nej, för sånna gånger så brukar man oftast hitta något som man
vill ha eller som man behöver. Och då är det INTE roligt att bara titta
på den saken. Nä, då är det bättre att vara kvar hemma och slippa
bli retad av allt som lockar till köp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0