Kungafamiljens årskrönika.......

Idag har det varit en jobbig dag.
Dels för att jag är så trött och sen är jag inte riktigt kry.
Vaknade med huvudvärk i morse och den har suttit i sen dess.
Sen så här i månadsskifte så har vi en hel del att göra.
Plus att det även är årsboksslut.

När jag kom hem från jobbet, så satte jag mig soffan
ett tag och bara pustade ut.

Sen var det bara att ta sig i kragen och åka till Konsum och handla.
Johanna följde med som sällskap. Trevligt!

Hasse är fortfarande väldigt förkyld och helt matt.

Så för att göra det väldigt enkelt för oss idag, så åt vi
pizza till kvällsmat.
Pizzorna tog vi med oss hem efter handlingen.

Det är första pizzan jag äter efter min dietkur.
Ja, det var väl gott, men ack så SALT!

Klockan 20.00 är det årskrönika från kungafamiljens år, 2010.
Den ska jag titta på...så jag hänger med i snacket i morgon på jobbet.
Ja, det var några som skulle kolla på det och sen fanns det
dom som inte skulle kolla på det....ja, som dom sa i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Jonnie

ja de e fan inte klokt me dessa köer :)

2011-01-03 @ 19:16:15
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Jaana

Jonnie: Mmmmmmm.....suck....

2011-01-03 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0