Nöjd och stolt......

Idag "chockade" jag mig själv och min kropp.

När jag skulle till vävningen på kvällen, så gick jag ner dit.
Annars brukar jag ju ta bilen dit....eftersom det är lite si och så
med orken och konditionen för en annan....

Meningen var att Hasse skulle komma och hämta mig
när vävningen var slut.

Då "chockade" jag mig själv och min kropp ytterligare.

Av olika anledningar så blev det att jag gick hem istället.

Men när jag klev innanför dörren, så kändes det i ryggen....
så otränad som man är.

Nu kanske någon tänker att det där var väl inget.

Men jag lovar, för MIG var det!!!

Så nu är jag nöjd och stolt över mig själv....att jag
ens kom på tanken att GÅ ner till vävningen.
Men det bästa av allt, att jag faktiskt GICK hem...trots att
det bara är uppför.

Fan, vad skönt att få vara stolt och nöjd med sig själv,
någon gång i alla fall :)




Kommentarer
Postat av: Anki

Du ska vara stolt över dig själv!

Det är endast du själv som ska bedöma när du är duktig eller ej.



Bry dig inte om vad andra tycker!



Själv så började jag vid lucia att kämpa med att gå ned i vikt igen. Har 4 hekto kvar till att ha gått ned 10 kg så det är jag stolt och glad över.



Men det ska bli mycket mer!

Jag har gjort upp en plan till den kommande julen med delmål om 5 kilo i taget så nu är vi två som kämpar!!



Fick gåstavar av Tomten så dom har jag haft med mig på mina promenader.



Ha det så bra, snart ses vi igen!

(7 februari kommer jag tillbaka.)

Kramis

2011-01-25 @ 13:27:40
Postat av: Anonym

BRA Jobbat!

2011-01-25 @ 14:21:15
Postat av: Lena

BRA JOBBAT!

2011-01-25 @ 14:22:22
Postat av: Marjo

Hejsan-svejsan, här kommer Jaana gående, och snart mycket, mycket bättre mående!!

Jag är också stolt över dej Jaana! Bra tips av Anki, menar med gåstavar...

2011-01-25 @ 16:16:15
Postat av: Karina

Bra jobbat! Om man går en kortare vända i början för att sedan successivt utöka den så är det roligare än att börja med att flå runt en femkilometersbana det första man gör. Då tappar man nog sugen på promenader direkt...

2011-01-25 @ 17:21:53
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Anki: Tack! Du har så rätt så!

Oj, vad duktig du har varit och kämpat på bra! Det ska du verkligen vara stolt över och ha beröm för!

Ja, vi ses snart =)

Kram!



Anonym och Lena: Tack så mycket! Kram!



Marjo: Tack! Ja, jag har gåstavar och dom kommer nog fram snart... Kram!



Karina: Tack! Så sant så! Kram!

2011-01-25 @ 20:09:16
Postat av: Johannaaa

Jag är så stolt över dig mammsen <3

2011-01-26 @ 22:42:36
Postat av: Jaana

Johannaaa: Tack detsamma! <3

2011-01-27 @ 08:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0