Ny "tatuering".........

Här på sena eftermiddagen blev jag så trött, så jag
höll på att somna framför skidskyttet (på tv:n).

Istället för att slumra in, så gick jag och satte på mig
skor och jacka och gick ner till brorsan och dom.

När jag kom dit så var "busungarna" ute på gården och stimmade.
Stog där ute ett tag och tittade på dom, men sen gick vi in.

Lina serverade mig en Cappuccino, som hon fixade till
i sin nya kaffemaskin.

Molly plockade fram sin servis och en kaffebryggare och
"bryggde" kaffe till oss. Så då fick jag dricka flera koppar
av hennes kaffe (som var kallt vatten).

Sen ville Nellie "tatuera" mig.
Jag sa att jag inte ville ha någon, men hon envisades med
att jag skulle ha en fin tatuering.
Så då var det väl bara att lägga fram ena armen åt henne, så
att hon fick sätta dit en tatuering.





Så här ser tatueringen ut..... en kossa.
Fin?



Trackback
RSS 2.0