Nyårsdagen......

Dagen hittills har varit väldigt slö.
Jag gick inte och la mig förrens kl. 04.00 i morse, och då
var fortfarande kidsen vakna. Dom tittade på film.

Eftersom jag var vaken så länge, så sov jag ju bort
halva dagen.
Jag är super trött...är ju inte van att vara vaken så sent...
och vara nykter...hahahaa.

Hasse har blivit sämre i sin förkylning, så  han är inte nå pigg.

Mattias sov länge. Han hann inte mer än vakna så kom
det en kompis hit.... och efter ett tag kom två till.
Så nu är dom fyra stycken inne i Mattias rum och det HÖRS!

Johanna har jag inte sett till än... så hon sover nog.

Själv är jag så där "halv-vissen"...fortfarande.
Just nu är det mest huvudvärk jag har.

Misstänker att denna dag forstsätter i samma slöa stil...och
helt utan rutiner (eftersom alla har sovit så länge idag).
Men det kan vara skönt att ha en sån här dag.... ibland i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0