Seg dag.....

Idag har det varit en seg dag....dels för att jag är så trött.

Men på förmiddagen hade jag lite extra energi.
Då "städade" och plockade jag på nerdre våningen och sen
dammsög jag golven. Sen blev det även plock med disken
och sen diskade jag upp det som fanns.

På dan gick Johanna iväg för att träffa sin pappa.... och på
den vägen är hon fortfarande.

Mattias har som vanligt kompisar i sitt rum. Men för tillfället
är dom "bara" tre stycken. Men liv kan dom föra ändå...suck.
Tidigare idag var han iväg och åkte bob, då var det
så tyst och lugnt  här hemma.

Sambon sitter framför tv:n.... eller så har han somnat?
Han gör i alla fall inte mycket oväsen av sig.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0