Snälla kollegor.......



Idag hade jag en rätt så lugn dag, på jobbet.
Det mesta av arbetet jobbade jag undan på förmiddagen, så att eftermiddagen
skulle bli lugn.





Idag, när jag och Roffe var över till loppiset, så fyndade Roffe denna bakmaskin.
Han betalade endast 100:- för den.
Så i helgen skulle han prova och baka matbröd i den.
Ska bli "spännande" att höra vad han tyckte om maskinen.
Och förhoppningsvis så har han med sig nygräddad bröd på måndag :)





För någon vecka sen tog jag och Roffe några skott ifrån några blommor som
finns inne på vårat kontor.
Nu hade dom fått ordentliga rötter, så idag planterade Roffe dom.
Och jag fick dessa två.
Vilken snäll kollega jag har!





Denna snygging har jag hängandes på en vägg vid mitt skrivbord.
Jag tycker han har så fina ögon.... bl a.
Det är en gammal almanacka (flera, flera år) som innehåller en massa killar,
som jag har sparat. Fick den en gång i tiden av min kollega Patrik.
Det var snällt av honom!



Trackback
RSS 2.0