Blev ej som jag trodde..... det blev Västerås.....

Ja, den här dagen blev inte så som jag hade tänkt mig imorse.
Istället för att hålla mig inom kommun gränsen, så har jag
varit utanför länsgränsen.

Teresa ringde på dan och frågade om jag ville följa med  henne
till Västerås, som resesällskap.
Hon skulle dit och hämta sin dotter.
Och det ville jag.




Eftersom varken jag eller Teresa hade hunnit äta lunch ännu, så stannade
vi till vid Burger King och åt en varsin Whopper Meal.
Det var smaskens.




Denna roliga skylt fanns inne på Burger King, vid sopnedkasten.




När vi ätit färdigt, åkte vi vidare till detta bostadsområde.
Ja, det här är bara ett av många hus.
Här skulle vi hämta Teresas dotter.... som var hos.....




...... John med dom färgglada köksluckorna!
Ja, värden själv var såååå glad över att få vara med på ett kort, och få visa
upp sina köksluckor, på min blogg.
Tänk vad lite det behövs ibland, för att göra någon glad.....hihihiiihhihiiii.




Lilla söta Cecilia och faster Teresa gosades.
När vi skulle åka, så blev det kram kalas mellan dom.
Cecilia skickade även kram hälsningar via Teresa till någon.... så då
blev det extra mycket kramar.....som nog faster Teresa inte hade något emot.




Någon av Teresas vänner fick nys om att hon skulle ner till Västerås idag.
Denna vännen undrade om inte Teresa kunde åka till Net on Net och handla några
saker.....och snäll som Teresa är, så blev det en vända dit med.




Jag gjorde också några "fynd"..... på Net on Net.

När vi fyndat färdig på Net on Net, så skjutsade vi hem John och sen åkte vi
hemåt. Men på vägen stannade vi till vid Erikslund och Elgiganten.
Jag följde aldrig med in, för jag stog ute och rökte.
Men Teresa gjorde "fynd" där inne. Tandkräm för 9:-!!!!

Sen stannade vi till en snabbis på Ica Maxi.
Själva handlingen gick fortare än vad det tog att köa i kassan....suck.

Vännen som skulle ha tv:n, hörde av sig och undrade om inte Teresa kunde
leverera tv:n hem till den. Och snäll som Teresa är, så blev det så.
Så då åkte vi till hennes vän och där blev vi bjudna på fika.
Så då var vi där ett tag.

När jag väl var hemma igen, så var nog klockan närmare 20.00.... ungefär.

Ja, så var den här dagen gjord!

Dagen blev ej så som jag trodde, men vad gör det.
För jag hade det trevligt och det är roligt att komma bort ibland och se
andra vyer och människor.

Och så hade jag ju trevligt sällskap!



Trackback
RSS 2.0