Kalas i Moga......

Idag var Johanna på ett möte i Ludvika.
Det mötet tog slut vid lunchtid, så då hämtade jag Johanna
och sen var hon och jag till en resturang och åt dagens lunch.
Vi åt varsin lasagne och den var jättegod.
Så vi blev både mätta och nöjda.

När vi lunchat färdigt så följde Johanna med mig tillbaka till jobbet.
Hon var där tills jag slutade.
Det var trevligt att ha henne där.

Efter jobbet följde jag och Johanna med Anette till Moga.
Där var det nämligen 4-års kalas (Anettes barnbarn).
Det var så trevligt och roligt där....många goda skratt blev det...
och god fika fick med.
Och nog hördes det alltid att det var ett barnkalas man var på =)




Gott med glass, tyckte dessa små söta barn.




Det här var de yngsta "gästerna". Så gulliga så!




Smälla ballonger är roligt, tyckte självaste födelsedagskillen och så även hans lillasyster.
Men här lyckades han inte så bra....den blev faktiskt osmälld...hur mycket än han
försökte trampa och stampa på den.
Puuuh...skönt, tyckte jag.




Det här är ABSOLUT den GLADASTE ungen jag NÅGONSIN har träffat.
Han är ALLTID så himla glad och ler och skrattar.
Man blir så himla glad själv, när man ser honom.



Trackback
RSS 2.0