Ovanligt......

Är ensam om att vara vaken, resten av familjen sover.
Det är inget ovanligt.

Men att JAG gick och la mig första av alla igår, det ÄR ovanligt.

Gårdagens utflykt tog nog musten ur mig.
Frisk luft gör en trött.....

Klockan 21.00 började en Wallender film, på tv:n, som jag
och Hasse skulle titta på.
Men efter en halvtimme så började mina ögon att gå i kors och
ögonlocken blev så tunga och åkte igen lite då och då.
Så jag satt och kämpade emot för att inte somna och jag försökte
hänga med i filmen, men det gick inte så bra.
Så för att inte somna helt där, så gick jag upp och satte mig
en stund vid datorn. Inte för att jag piggnade till, men jag
lyckades i alla fall hålla mig vaken till klockan 23.00. Sen gav jag upp!

Att Mattias fortfarande var vaken då, är inget konstigt.
På helgerna är han vaken länge och sover länge på morgonen.

Att Hasse var vaken då, jaa-a...det är väl lite ovanligt.
Men nu hade han lovat att hämta Johanna från Ludvika, på natten.

Johanna var ut med kompisar och festade runt.
Dom skulle bl a till nattklubben "Solo" som stängs kl. 02.00.
Så då skulle Hasse hämta henne och hennes kompisar.

Så jag antar att jag får vara vaken själv i ett bra tag till.
Resten av familjen sover nog många timmar till....om
ingen/inget stör dom.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0