Fin sommardag......

Idag har vi haft en riktig fin sommardag.

Hasse blev sugen att åka ut med båten, efter lunch.
Men han var den enda också.
Vi andra ville ej följa med, av olika anlednngar.
Ovanligt, men sant!

Lite "ångest" fick man ju över att man nästan bara har
varit hemma en sån här solig och varm dag.
Men, men.... ibland blir det bara så.
Inget att göra åt det.

Mot kvällningen var jag och Hasse förbi hos mina föräldrar.
Nellie och Molly var också där. Dom skulle även sova över där.
Vi satt ute i det fina vädret och umgicks och tittade på när busungarna
for fram på gräsmattan.

Sen var jag och Hasse till Lyviksberget och storhandlade.
Vi hade turen med oss.... det var inte så mycket folk i affären.

När vi kom hem igen, så kom jag på att månadens räkningar
inte var betalada ännu. Så det var bara att sätta sig här vid
datorn och tömma bankkontot.

Johanna ville övningsköra idag med, så just nu är hon och Hasse
ute  och övningskör.




Kommentarer
Postat av: Karina

Ja, jag vet inte när man känner sig fattigast. Dagen innan man får pengar eller när man sitter och betalar räkningar... :-(



Ni verkar ha haft en trevlig semester i Tyskland. Kul idé det där med godisplanet! En sån där cykel ungarna hyrde skulle man ju ha själv att skjutsa omkring arslet i här hemma! :-)

2011-07-30 @ 10:20:27
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, det var trevligt i Tyskland, även om det blev lite intensivt.

Ja, visst var det en kul idé att återanvända ett flygplan som en godisbutik.



Kram!

2011-08-01 @ 16:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0