Kaffe nere vid hamnen......

På eftermiddagen var jag och Teresa ner till hamnen.
Vi satte oss utanför den nya kiosken/turistbyrån och drack
en varsin kopp kaffe.

Det var riktigt skönt att sitta där i skuggan och titta
på allt folk som gick, cyklade och åkte förbi med bilar,
mopeder och motorcyklar.
Och man "träffade" på många bekanta som man fick
byta några snabba ord med.

Trevligt!

Efter hamnbesöket var jag förbi en snabbis hos brorsan och dom.
Lilla Molly var inte riktigt pigg. Hon hade lite feber. Stackarn!

Om jag kommer ihåg, så ska jag titta på "Allsång på Skansen" ikväll.
Jag missade programmet förra gången.
Jag vill se om Måns är bra och passar som programledare för allsången.
Annars är ju Lasse Berghagen min favorit....hittills i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0