Inga piercingar för mig........

Piercing är ju populärt.
Själv har jag inga andra än tre hål i öronen för örhängen.

Har jag varit ung (tonåring) idag, så har jag säkert piercat
mig i näsan eller runt munnen.
Men ingen annanstans! Tror jag.....

Det finns dom som piercar sig mycket och dom som
väljer att pierca sig på "udda" ställen.
Inget av detta förstår jag meningen med.....




Dessa piercingar kan ju aldrig vara bra för ögat....och dom måste ju
skava och vara ivägen hela tiden......?




Kan ju ej vara hygieniskt och bekvämt att ha dessa piercingar.
Och varför? Ingen ser ju dom....?




Det räcker och skriva att det är fult med så många piercingar....enligt mig....




Inget jag skulle göra...... måste ju vara iväg en hel del.....?




Så fult.....för mycket..... konstiga....för stora....ohygeniskt....osv....




Fult! Varför? Inte snyggt....enligt mig......




Konstigt....fult...meningslöst.....osv.... enligt mig.....




Ingen fint....måste ju bara vara iväg....typ.....?




Varför? Ohygeniskt....bara till besvär och ivägen.....osv.....




Hmmmm....lätt att fastna i allt möjligt....fult....




Fult....fult....varför har man så stora och tunga piercingar så att man vanställer
ansiktet och lider av följderna?????




Inte fint.....och tänk om man fastnar någonstan med bandet....aj...då kan
man riva sig illa...när piercingarna slits bort.....autsch....




Inte fint! Och piercingen vid foten måste ju vara mer ivägen och obekväm än
till någon nytta...?



Trackback
RSS 2.0