Dåligt samvete......

Sitter här på jobbet och har lite dåligt samvete.

För första gången i min karriär som mamma, så är jag inte med
på en skolavslutningen. Och i det här fallet är det Mattias som
har skolavslutning idag (slutar 5:an).... ja, rättare sagt så hade han det.
Hans avslutning skulle vara kl. 9.30 i kyrkan.

Trots att både Hasse och Johanna är på Mattias avslutning,
så har jag dåligt samvete över att just jag inte är där.

Men jag har så dåligt med ledig tid att ta ut. Det lilla jag har kvar
ska ju räcka i ca 10 månader till..... och det kommer det
inte att göra i alla fall.

Jag har till och med frågat Mattias om det är "okej" att
jag inte kommer på avslutningen, och det var det.
Men ändå så har jag dåligt samvete.

SUCK!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0