Slut och trött......

Igår blev det inget inlägg här på bloggen.
Jag var så SLUT och TRÖTT!
Jag sov nästan hela dagen igår...till och från....och de vakna stunderna
satt/låg jag i soffan och slötittade på tv:n tills jag somnade om igen.

Och trots att jag i princip sov hela dagen igår, så är jag fortfarande
matt och trött.

Men nu har jag fått ont i ryggen av allt sovande...suck.
Är det inte det ena, så är det det andra......

Så imorse vaknade jag inte av att jag var utsövd....utan av
att jag låg och vred i sängen och försökte hitta en skön
liggposition för min värkande rygg.
Men det gick ingen vidare.
Så det var bara att kliva upp.

Men eftersom jag är hemma från jobbet, så är det ju bara att
jag sovar när tröttheten slår till.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0