Trött Mattias.......

Åh, vad skööönt med lite svalare väder!!!!
Jag njuuuuuter!!!!!

Tyvärr så var det fortfarande för varmt och kvaft på jobbet.
Vet ej om ventilationssystemet är dåligt??

Imorse började jag senare att jobba.
För jag och Johanna hade ett möte vi skulle på, kl. 08.30.
Efter mötet följde Johanna med mig till jobbet, och där
blev hon kvar resten av arbetsdagen.
Trevligt!

Efter jobbet var det meningen att jag, Hasse och Mattias skulle
till Borlänge en sväng.
Men Mattias ville inte, för han var trött. Och det förstår jag.
Mattias klass cyklade tur och retur till Stimmerbo idag.
Dom var där hela skoldagen, hos en klasskompis.
Dom hade badat, fiskat och varit ute och lekt.
Och när han kom hem, cyklade han till Prästa på en gång och badade.
Så jag kan verkligen förstå att han var/är trött.

Så Borlänge turen får bli nästa måndag istället.




Kommentarer
Postat av: ejmis

28 grader varmt igår och 8 grader varmt idag...snacka om omväxlande väder!!!

2011-06-13 @ 20:04:47
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jaana

ejmis: OJ! Vilken skillnad! Riktigt sån skillnad har inte vi....det har väl varit runt 22 grader...tror jag. Men att vindarna har varit mer svala idag.



Kram!

2011-06-13 @ 20:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0