Tvättdag......

På förmiddagen var Teresa förbi här och tjolade.

Vid 11-tiden stack Hasse till jobbet. Han har ett
eftermiddagsskift att göra.

Själv har jag hittills bara varit hemma.
Jag håller på att tvätta tvätt...... eller rättare sagt är det ju
tvättmaskinen som sköter om själva tvättandet (gudskelov).
Men att fylla på den och tömma den och hänga upp
tvätten på tork.... det är det jag menar (ifall någon trodde något annat).

Tidigare på eftermiddagen fick vi nästa besök.
Det var mina föräldrar som kom, och även dom var på ett tjol humör.

Jag måste handla idag (mat), så jag funderar lite på om
jag ska åka till Coopen på Lyviksberget och handla????

Hmmmm.....vii få se vad jag bestämmer mig för..... sen senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0