Varm dag......

Puuuh....vad varmt det har varit idag....för varmt!

Vet ej om det var av värmen eller av ren trötthet som
gjorde att jag somnade sittandes på soffan, här mot
kvällningen? Kanske var det både och ?

Jag har bara varit hemma sen vi kom hem från
busungarna och poolbadningen.... och gjort ingenting.

Hasse var iväg på en svalkande tur på sin motorcykel,
tidigare ikväll.

Mattias har haft kompisar här hemma och i omgångar
har han varit iväg på olika "äventyr".
Nu är han hemma hos kompisen Andreas, där han även
ska sova över inatt.

Själv hoppas jag på att det ska gå bra att sova inatt.
Det är liiiite väl för varmt här uppe nu.
Men jag har öppet överallt och svalare luft börjar
komma in här.... så förhoppningsvis blir det
lite svalare när det är dags att sussa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0