Det ovanliga börjar bli mer vanligt.....

Det ovanliga börjar bli mer vanligt....just nu i alla fall.
För igår kväll hände det igen, att jag gick la mig först av alla.

Jag satt och trugtittade på Antikrundan, och kämpade och
kämpade med att inte somna.
Men jag måste ha halv-sovit, för jag kommer inte ihåg
något av sista halvtimmen av programmet.
Och när programmet var slut, så var det raka vägen till
sängen som gällde... och sen slocknade jag.

Idag är jag lika trött, igen.
Jag skulle kunna gå och lägga mig redan nu....känns det som.
Men det har jag inte tid med.
Jag vill se hur det går på "Let´s Dance".
Och samtidigt skulle jag vilja se på säsongspremiären av "Så ska det låta".
Hmmmm.....kanse det blir zappning mellan kanalerna ikväll?
(Om jag lyckas hålla mig vaken....)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0