Fortfarande sjuk......

Jaa-a... det har väl inte hänt så mycket idag, för mig del.
Är fortfarande sjuk.... och än så länge har jag inte märkt
av någon bättring :(

Jo, möjligtvis att febern är inte lika hög.... känner
mig bara lite feberig.
Däremot har jag fått ont i bihålorna nu.
Så Hasse fick åka till Apotoket och köpa nässpray till mig.
Så förhoppningsvis försvinner smärtan och trycket i
bihålorna efter lite sprayning...... för jag är väldigt täppt i näsan.
Halsont har jag fortfarande och en jävla huvudvärk.
Vissa rörelser skapar en extra sprängande värk i huvudet,
helst där bak.

Som det ser ut nu, så blir min helg tråkig.
Det är bara att vara hemma och kurera sig, så att man
förhoppningsvis får åka och jobba på måndag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0